هر دم از این باغ بری میرسد !!!

ماشاء الله از بس که کشور گل و بلبلی داریم هر از گاهی خبرهای خاص و جالب و در عین حال ناراحت کننده ای میشنویم که نگو و نپرس . یک روز از فلان مسوول که متهم به اختلاس و اینجور قضایاست خبر میرسه و یک روز از افرادی مثل شهرام جزایری که بعد از اون همه جار و جنجال خیلی راحت فرار میکنه و چندی بعد از فلان فرمانده نیروی انتظامی که نماز جماعت آنچنانی برپا میکنه و بعد هم با قرار وثیقه آزاد میشه و حالا هم که دسته گل معاونت نه چندان محترم دانشجویی دانشگاه زنجان . بله خبر جدید دستگیری این معاونت محترم !!! دانشجویی دانشگاه زنجان توسط تعدادی از دانشجویان دانشگاه زنجان هست که قصد تجاوز به یکی از دانشجویان دختر رو داشته اونهم به بهانه کمیته انضباطی . اینم فیلم دستگیری این بابا .
 
نظرات 3 + ارسال نظر
فرشید دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:56

:)) سام علیک
نوشته جناب آلو باعث مسرت شد. کلی خندیدم خلاصه ش. بگو چرا. آخه این هم یکی دیگه از نشونه های این مملکت گل و بلبله که به قول فرمایش سرکار :)) هر دم از باغش (اصلا باغی میبینی تو؟) فلان و بهمان حافظا!
ها داشتم میگفتم برادر جان که اشکال دیگه این باغ اینه که ماها همه منتظر یه خبری ایم تا همچی فرتی- زود بریم رو الاغ اظهار نظر سوار شیم و د بگاز. برادر من- حداقل بعد این همه عمر یاد بیگیریم که وقتی میخوایم یه حرفی بزنیم یه تحقیقی هم بکنیم ببینیم اصل قضیه چیه بد نیس. باور کن. برای خودمون هم خوبه. حداقلش سرمون کلاه نمیره. یارو دختره راضی- معاون محترم هم راضی- به من و تو چه که طرف میخواسته آره و ایناشو به نه و نوی یارو بده- ها؟ بچه حزب اللهیهایی که زورشون اومده بوده که چرا به جای اونا دختره اون یکی رو انتخاب کردن رفتن امارشو دادن به خراللهیا- اونام که نهایت خریت -ببخشید این نقطه رو خ رو مگسا گذاشتن شما پاکش کن- ریختن تو اتاق و داد زدن که ای تجاوز- تجاوزی چی کاری چی؟ یارو با امنیت این مملکت سروکار داشته در حال نماز جماعت از رکوع ساقط میشه به سمت الله های دیگه!! وثیقه گذاشته داره راحت میگرده واسه خودش. دلت خوشه که یه نظری در محکومیت یارو تو پستهای قبلیت نوشتی. با این حال خوبه که حداقل وب نوییسی رو دوباره شروع کردی بیکار نباشی. :)) کاش همه مون همراه اون یه خورده رو وبگاه ذهنیتهامون هم کار میکردیم بلکه وضع بهتری داشتیم الان. چاکر آقا

دوست عزیز نظر شما به جای خودش محترمه . برخلاف شما که اصلا باغی نمی بینی تو این مملکت اتفاقا من یک باغی می بینم که نگو و نپرس فقط یک اشکالی توش هست اونم اینه که یک کم کودش اونهم از نوع انسانیش زیاد شده . اما درمورد تحقیق گفتی لابد شما تحقیق کردی و به این نتیجه رسیدی ما که سواد مواد نخوندیم مهندس جان !!!. اما اگه یک مقداری توجه میکردی دقیقا متوجه میشدی که در بعضی جاها من و شما یک مقدار اشتراک نظر داریم مثلا همون قسمت که گفتی یارو وثیقه گذاشته و راحت داره واسه خودش میگرده . ما هم که بخیل نیستیم مال هرکس به خودش ربط داره میخواد می بخشه نمیخواد نمی بخشه من اصلا به صاحب مال کاری ندارم خطاب حرف من اون مالخره و امثال اون هست که در پوشش هایی مالخری میکنن که باعث میشه ذهنیت هایی برای امثال من بوجود بیاد شما رو نمیدونم لابد مهندسا براشون ذهنیت خاصی ایجاد نمیشه . مخلص شما هم هستیم .

سوزان یگانه پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:20 http://suzanyeganeh.blogfa.com

درود
شگفتا ، شگفتا، یه دور دیگه شگفتا.... اگر در این مملکت گل و بلبل نبودن روشن فکران ترقی کرده ای مثل جناب مهندس احتمالا الان یکم تو باغ ماغا بیشتر میشد سیر و سیاحت کرد.
با اجازه شما جناب آقای سایبر میخوام به این دوست بسیار روشن فکر عرض کنم دقیقا ای کاش روی این وبلاگ فکرامون ما مردم یکم کار می کردیم. و یادمون می موند ایرانی هستیم و یه جو غیرت شاید هنوز تو دل بعضی هامون منده. چرا باید اینقدر بعضی چیزا عادی و عادت بشه اصلا که بکشه به جایی که به قول شما حضرت آقا کمیته انضباطی دانشگاه. بعدشم اگه این بابا به قول شما راضی و اون یکی هم راضی آقا جا کم بود؟؟؟ یا نکنه کیته انضباطی دانشگاه مکانه؟؟؟؟ آره پدر من،‌ برادر من یکم فکر کن بعد حرف بزن. پر بدک نیست....
شرمنده فوضولی کردم ها باس ببخشید

[ بدون نام ] یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:00

ووووووووووووواااااااااااااااااااااای
اینو چطوری میشه دانلود کردش؟

دوست عزیز این رو با برنامه realplayer11gold میتونی داونلود کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد