بدون شرح

بدون شرح

 

یکی می مرد از درد بی نوایی یکی می گفت ... !!!

والا تو این دنیا و کره خاکی انواع و اقسام ولخرجی ها و از این حرفها شنیده بودیم و دیده بودیم جز این که یکی بیاد ماشینشو با طلای واقعی درست کنه . کسی که این عکسها رو داخل اینترنت گذاشته توضیح داده که این ماشین پورشه با ۱۸ کیلو طلا پوشیده شده و منظور مالک ماشین از این کار چی بوده ولی هرچی که هست  شما باید همیشه چندتا محافظ برای محافظت از اون زمانی که ماشین رو پارک میکنید داشته باشید . خداییش راست گفته . یاد اون مثل قدیمی افتادم که گفته : یکی می مرد از درد بینوایی ؛ یکی میگفت خانم زردک میخواهی ؟!!
 
 
عکسهایی از این ماشین پورشه ۹۱۱
 
 
 
 
 
 
 
 
 

درختی که میوه هایش به شکل زن می باشد!

درختی بسیار شگفت انگیز چندی است که بحث بسیاری از سایتهای دنیا شده است. آیا این تصاویر واقعی است؟ اگر واقعی است باید نگرشی عمیقانه نسبت به این درخت داشت. چرا خدا درختی آفرید که میوه های آن به شکل زن میباشد؟ نام این درخت که در کشور تایلند میروید Nareepol است. nareee به معنی زن یا دختر و Pol به معنی درخت و گیاه میباشد. محل روئیدن این درخت در استانی واقع در 500 کیلومتری بانکوک میباشد. با توجه به اینکه خود ما نیز این درختان را از نزدیک ندیدیم بنابراین به قطع در مورد آن اظهار نظر نمیکنیم. تصاویر زیر نشانگر شکل زن گونه میوه های این درخت است.

یکی از عواملی که صحت وجود این درخت را با شک و تردید همراه کرده است وجود تنها 3 یا 4 عکس از این درخت در دنیای اینترنت است.یکی از اظهار نظرات از طرف یک تایلندی است که عنوان میکند اغلب روزها از کنار این درخت عبور میکند و تضمین میدهد که این درخت واقعی است.

 

توضیح و عکسها از وبلاگ p30geek