بی عنوان

بعد از گذشت مدت زمان نه چندان زیادی که مطلبی ننوشته بودم و علاقه مندان و منتظران مطالعه این وبلاگ به شدت هرچه تمامتر از بنده خواهش و اصرار داشتن که وبلاگ رو به قول معروف آپ کنم بالاخره مجبور شدم برای احترام به این خیل عظیم و مشتاق مطالبی رو بنویسم البته سعی میکنم زیاد طولانی نشه :
۱-احمدی نژاد دوشنبه با مردم آمریکا سخن می گوید ؛ محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسلامی ایران دوشنبه شب با مردم ایالات متحده آمریکا سخن می گوید. به گزارش شبکه خبر، در سایت شبکه تلویزیونی ان بی سی از مردم آمریکا دعوت شده است بیننده این گفتگو باشند. 
به گزارش شبکه ان بی سی، مجری مصاحبه کننده با آقای احمدی نژاد برایان ویلیامز مجری معروف برنامه " ان بی سی نایتلی نیوز" NBC Nightly News خواهد بود. 
یادمه چند سال پیش که خاتمی رئیس جمهور شده بود و با شبکه س ان ان مصاحبه ای انجام داد که فکر کنم همه یادشون باشه مصاحبه کننده هم کسی نبود جز خانم کریستین امانپور بعد از این مصاحبه خیل اعتراض مخالفین آقای خاتمی شروع شد و فریاد وا اسلامای اونها بلند شد که در ممکلت اسلامی رئیس جمهور رفته با یک شبکه خبری شیطان بزرگ مصاحبه کرده و چنین و چنان حالا که آقای رئیس جمهور میخواد با این شبکه آمریکایی مصاحبه کنه من میخوام بدونم آیا الان هم کسی از اون آقایون کفن پوش میشه و اعتراض میکنه (داخل پرانتز : فکر میکنم که این دومین مصاحبه ایشون با یک شبکه آمریکایی باشه اگه اشتباه نکنم) .
۲-شبکه دو به شبکه کودک تبدیل می‌شود ؛ خبرگزاری فارس: با انحلال گروه کودک شبکه یک سیما و انتقال آن به شبکه دو، شبکه دو به شبکه کودک تبدیل می‌شود. به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، شبکه دو سیما با افزایش حجم برنامه‌های کودک به زودی به شبکه کودک تبدیل خواهدشد.
بنابر این گزارش، طی تصمیم‌گیری مدیران سیما، گروه کودک و نوجوان شبکه اول سیما با مدیریت «محمد میرکیانی» به زودی منحل شده و برنامه‌هایی که تا به حال از شبکه یک پخش می‌شدند، به شبکه دو منتقل خواهند شد.
مدیریت سیمای کودک شبکه دو که از این پس ساعات بیشتری را به پخش برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت، با «محمد میرکیانی» خواهد بود.
طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شبکه دو سیما به مرور زمان به شبکه کودک تبدیل خواهد شد و
سایر برنامه‌های این شبکه نیز در همین راستا برای کودک و درباره کودک تهیه و تولید خواهند شد.
خوب شاید این خبر خیلی هم چیز عجیب و غریبی درش نباشه اما یک نکته به ذهنم رسید و اون هم اینه که کانالهای سیمای جمهوری اسلامی خیلی وقته که تبدیل به شبکه کودک شده چون مسؤولین این رسانه نه چندان ملی همه ملت رو مثل کودکانی فرض کردن که حتما باید یک بزرگتر بالای سرشون باشه و مرتب برنامه ها رو بازبینی کنه (برنامه خارجی که ولش اونا دیگه گفتن نداره ) که خدای نکرده دارای تصاویر مستهجن و ... نباشه که یک وقت خدای نکرده ملت از راه به در بشن و دچار انواع و اقسام انحرافات بشن .
۳-خیابان ولی‌عصر تهران دچار آب گرفتگی شدید شد ؛ خبرگزاری فارس: بدون اینکه قطره‌ای باران از آسمان نازل شود، خیابان ولی‌عصر حدفاصل چهار راه طالقانی تا چهار راه ولی‌عصر دچار مشکل شدید آب گرفتگی شد .
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، به دلیل این آب‌گرفتگی، شهروندان در تردد دچار مشکل شدند و این بار بدون اینکه بارانی ببارد شهروندان مجبور شدند به دلیل بروز این مشکل در خیابان ولی‌عصر پاچه شلوار ‌خود را تا زده و از عرض خیابان عبور کنند.
شکر‌الله عنایتی رئیس سامانه 137 شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص این آب‌گرفتگی گفت: به دلیل گیر کردن آشغال‌ها در محل عبور آب، این مشکل پیش آمد.
وی ادامه داد: در حال حاضر چندین گروه به محل اعزام شده و در حال برطرف کردن مشکل هستند.
خوب اینهم از معجزات مملکت امام زمانه دیگه .
نظرات 2 + ارسال نظر
سوزان یگانه دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:02 http://suzanyeganeh.blogfa.com

سلام و درود
بابا دست شما درد نکنه که اینقدر به فکر خیل مشتاقان هستید.!
اما چیزایی که نوشتید جالبه. قابل توجه اونایی که خدای نکرده می خوان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده شرکت کنن! ببینین که این آقای رئیس جمهور چقدر گوگوریه میره اونور دنیا که ملت آمریکارو ارشاد کنه بالاخره یک باید باشه سر زنای آمرکایی روسری بندازه که خدا نکرده نرن تو جهنم یا نه؟
آره، ما که دیگه برنامه تلویزیون رو رسما تعطیل کردیم. چون تو خونمون بچه نداریم.
دیگه باقیشم که بماند.... ممکنه اونایی که تو شهرداری کار میکنن... بهشون بر بخوره
بدرود

الناز چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09

با اینکه نخوندم ولی جالب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته اینهم از اون نظرات کارشناسانه بود !!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد